Villáminterjú - KÍNA

Lambo, Soska, Hun_Dani, - A kínai verseny után.

Lambo a vörös Ferrarijával könnyen felismerhető a pályán, Kínában sikerült is az első pontokat megszereznie, amiről mindannyian tudjuk, hogy fontos lélektani határ. Hátradőlni még nem szabad, a bajnokság 15. helyezettje 2,5 pontos előnnyel bír Szemi (TorroRosso) személyében .

"Büszke talán arra lehetek, hogy a kormányt el tudom fordítani bármelyik irányba, mert nagyon más pozitívumot nem találok az eddigi szereplésemmel kapcsolatban, de... Muszáj elmondanom, hogy ennél sokkal jobb a tempóm,szóval annyira elkeseredve nem vagyok, csak a szokásos balszerencsém működik 1000-el. A főfutamon a 9. helyen értem célba, de a 3 mp-es büntimmel 36 ezredmásodperccel (0.036) maradtam le a pontszerzésről és a Káoszfutam póljáról. Ugye Ti is érzitek?! :) A tendencia viszont biztató is lehet - remélem, ez folytatódik -, mert az az egy felfelé mutat! "A Kínai szereplésem minden szempontból pozitív, mert jó volt a tempóm (magamhoz képest) és pontokat is sikerült gyűjtenem. Gyúrok folyamatosan, hogy akár az elején is borsot törjek bizonyos orrok alá."

Lambo keményen edz és kizárólag a TOP 10-es eredménynek örül.

"Az egyéni szereplésemmel kapcsolatos elvárásom minimum a pontszerzés minden futamon, de a csapatbajnoki versenyben szeretném mindinkább segíteni Vortex-et, aki velem ellentétben szorgosan gyűjtögeti a pontjainkat. Itt sem szeretnék nagyon lemaradni."

Ameddig a Ferrarinál újoncként küzdenek a pontokért, a Renaultnál (maguk között "Ladánál") Pori és Soska párosa már szerepelt a lehető legjobban, tavaly Ők húzták be a csapatbajnoki címet.

Soska felemás szezonrajtot vett, de nem szomorkodik.

"Egyelőre nem panaszkodok, mert nagyon erős a mezőny, az új pilótákban kellemesen csalódtam. Nagyon gyorsak és a fairplay fogalma sem ismeretlen számukra."- értékelte a mezőnyt elégedetten. "Porival sokat beszélgetünk és sokat segít nekem setup-okban, jó tippeket ad a vezetési stílusomhoz, és segít abban is, hogy milyen gumitaktikát válasszak. Szóval, ez már a harmadik szezonunk együtt, Természetes, hogy elképesztő csapatmunka zajlik nálunk!" - vitt be minket a boszorkánykonyhába Sosi." 

A szezonbeli teljesítményével még nem elégedett, sokat készül a jobb eredmények reményében. "Kaptam új fejlesztést a Ladától, nehezen szokom meg, de remélem két vagy három futam után ott leszek a középmezőny elején!" 


A Renault (Lada) 90 pontot számlálva a 4. helyet foglalja el a tabellán, mindössze 1,5 pont hátránnyal a 3. helyezett Alfa Romeo mögött.

Gonosz és Dani pontgyűjtés tekintetében elégedett lehet, ugyan a harmadik helyen állnak, de csak 0,5 pont a hátrányuk a McLarenhez képest, és tabella élén lévő Haas sincs mesze (10,5 pont).

"Gonosszal nagyon jó a kapcsolatunk." - Osztotta meg velünk Dani. "Verseny közben is szoktunk kommunikálni, de csak minimálisat, mert azért eléggé kemény a mezőny és nem fér bele sétakocsikázás!" Dani már rendelkezik dobogós eredménnyel is, Bahrain káosz futamán a harmadik helyet sajátította ki magának, de a Kínai forduló kevésbé hozott szerencsét.. "Sajnos a Kínai pálya nem fekszik nekem. De nemsokára fordul a kocka és csak jó pályák jönnek." - tekintett pozitívan előre. Dani jelenleg a 12. helyen áll összetettben, mindössze 3 pont választja el, hogy a TOP 10 tagja legyen." A szezonnal kapcsolatban nincsenek, nagy elvárásaim mivel hetente örülök, ha 2 órát tudok gyakorolni az adott futamra..." - nyilatkozott őszintén és csalódottan a korábban rendszerint előkelő helyeken végző pilóta.


Lambo, Soska, Dani, sok sikert kívánunk Nektek!

Ha lemaradtatok volna a Kínai versenyről, akkor az alábbi linken visszanézhetitek:

https://www.youtube.com/watch?v=FoKNfbPzaGI

A dobogósok nyilatkozataival nem sokára jelentkezünk, figyeljétek az oldalunk!

Március 22.-én Vasárnap 18:10 kor folytatjuk Azerbajdzsánban, tartsatok majd velünk akkor is!


Vortext